Sepi . Kosong . Sunyi . Dalam ramai .

on Sunday, August 26, 2012

Sepi..Kosong ..Sunyi ...Dalam ramai..Anda pernah alami ? Hmm..inilah yang sedang saya alami..Rasa sepi , kosong je..Serasa saya ingin pergi ke suatu tempat, di mana tiada rasa ini lagi .. Ya, rasa sebegini tidak sepatutnya hadir.Mungkin saya berasa begini adalah ujian daripada Allah Taala. Mungkin juga kifarah dosa yang saban hari dilakukan tanpa sedar ..

Ya ALLAH, Kau hilangkanlah rasa ini . Tenangkanlah , damaikanlah hatiku . Aku hanya dambakan ketenangan dan kebahagiaan dalam hidup ini . Mungkin ini adalah ujianMU, aku redha ya Allah.Aku terima.. Janganlah Kau palingkan aku daripada mendapat rahmatMU. Aamiin Ya Rabb..



ku berdoa kepadaMu saban waktu , ampuni aku ya Allah ...


Sewaktu saya bersekolah dahulu, Ustazah saya pernah beritahu, bahawa sesiapa yang banyak ketawa, atau banyak cakap , akan menangis dalam senyap. Mungkin itulah saya. Seringkali saya ketawa, membuat lawak , namun siapa tahu gelora dalam hati saya ini. Saya tidak perlu luahkan di sini , hatta kepada keluarga saya sekalipun. Cukuplah Allah Maha Mendengar yang tahu setiap keluhan saya ...

Apa yang terjadi, hidup mesti diteruskan. Mari senyum wahai hati. Janganlah bibir yang mengukir senyum namun hati masih mencuka . :)) 


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved