SAYA BERSYUKUR !!!

on Tuesday, July 19, 2011

Assalam..


Ni testimoni yang terbaru yang saya rasakan sendiri !!!

 (was featuring in www.shawlsindustry.com.i'm a freelance model too! hhihi)

WWaaaaahhhh  sangat2 happy!!! kulit muka semakin moist2...:) rasa lembut je bila pegang...DULU KULIT muka saya sangatlah kasar, tak macam kulit perempuan pun...:)) NOW ,alhamdulillah dah 3 bulan mengamalkan CCPP kulit sy semakiin halus,moist dan lembut jer....:)

Now,fokus nak slimkan badan...hihi...sempena Ramadhan nak menjelma tiba ni,dapatlah saya cuba realisasikan impian untuk slim...yang penting untuk kesihatan saya...

Tips : Minum air masak banyak2...at least 1 botol besar sehari...:)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved