Berfikir di Luar Kotak Pemikiran

on Friday, March 21, 2014

Bismilllah ....

Subhanallah ...
Alhamdulillah...
Allahuakbar...

Assaammualikum wbt dan salam Jumaat penuh barokah ... Alhamdulillah, masih diberi kesempatan dan masih diberi pinjaman nyawa untuk terus hidup di muka bumi Allah..Alhamdulillah...syukur ya Allah...

Perkongsian di hari barokah ini adalah berkaitan dengan Produk Susu Kambing CAPRILACT. Ini pengalaman saya sendiri. Setelah mengamalkannya hampir sebulan , saya mendapati otak saya semakin berkembang dengan baik, kekuatan mental bertambah . Saya mampu berfikir di luar kotak pemikiran. Berbanding sebelum ini, pemikiran hanya sehala sahaja.  

Alhamdulillah, susu kambing adalah Sunnah Nabi.. Ummat Islam zaman dahulu memang mengamalkan SUSU KAMBING , namun kita dimomokkan bahawa SUSU KAMBING tidak bagus seperti yang diwar-warkan oleh Barat. Sedangkan mereka sendiri juga meminumnya. 

Hebatkan permainan mereka ??? Namun, UMAT ISLAM lah lebih hebat . Kita sekarang mampu mengelaurkan produk yang berasaskan SUSU KAMBING. 

Siapa yang perlu meminum SUSU KAMBING ?

SEMUA UMMAT ISLAM, tidak kita golongan, usia dan sebagainya . Kita perlu menjadi orang ISLAM yang bijak, bijak untuk Agama , bijak untuk negara kita , sekurang-kurangnya BIJAK untuk memimpin diri dan keluarga. In shaa Allah ..... 



Revolusi kini menampilkan SUSU KAMBING bercoklat . Enak, lazat , amat baik untuk MINDA dan TENAGA 


Kita adalah Ummat Islam akhir zaman, kita perlu KUAT dari segi mental. rohani dan fzikal pastinya . Sama-samalah kita menghidupkan Sunnah Nabi kita. Mudah-mudahan beroleh barokahnya... 

* P/s : Banyakkan selawat , yukk.... :)

Anda boleh sms/ whatsaap saya jika BENAR-BENAR berminat ( janganlah main-main je tanya, kesian saya nak jawab, banyak kerja lain tau :D ) 019- 4774705 ....

Syukran... Wassalamm...
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved