Buat Pencinta Kopi :)

on Wednesday, February 26, 2014

 Bismillah ....

Apa khabar semua ?    ^_^ 


Susu Kambing Coffee , sedap dan terangkat :) 

Perkongsian tentang CapriLact Coffee..Hmm, sememangnya saya gemari .Saya peminum tegar apa jua jenis kopi kecuali Nescafe :D 

Jom kita tengok apa khasiat Kopi kepada tubuh kita

Kopi memang terkenal sebagai minuman paling popular dan digemari pelbagai bangsa di seluruh dunia. Minat mendalam masyarakat pada minuman berkafein berkenaan menyebabkan ia dihasilkan dalam pelbagai versi perasa mengikut cita rasa masing-masing.

Namun antara faedah kopi yang paling diperkatakan bukan setakat membuatkan seseorang itu berasa lebih bertenaga sebaik bangun tidur tetapi ia lebih daripada itu.

Kopi mempunyai banyak manfaat kepada kesihatan dan kecantikan kulit, antaranya mengurangkan keradangan dan kemerahan pada kulit, malah menurut Universiti Kebangsaan Seoul, Korea, kopi mampu bertindak hampir sama seperti aspirin.

Pada masa sama, lingkaran gelap pada mata akibat kurang air, alahan, kurang tidur atau genetik juga boleh dikurangkan apabila disapu dengan kopi. Ini kerana kandungan kafein dikatakan mampu memperbaiki aliran darah di bawah kulit.
Namun, menariknya CapriLact, ia menggabungkan SUSU KAMBING dan KOPI dalam 1 jar. Mudahkan? Khasiat susu kambing kita dapat perolehi, kopi juga kita dapat rasai kebaikannya :) 

Harganya cuma RM 40 untuk sebulan hidangan . 

Untuk tempahan sms/ whatsapp/ wechat 019- 4774705  

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved