Serlah Seri dan Aura Positif

on Thursday, February 27, 2014



Bismillah ....

Perkongsian tentang Aura 7 Purnama, produk syifa yang merupakan pati limau, bunga-bungaan yang amat wangi dan menenangkan . Aura 7 Purnama ini telah dibacakan dengan doa-doa yang bertujuan untuk menghilangkan kesedihan, keresahan, membuang aura yang bocor  dan banyak permasalahan yang dialami oleh pengguna . 

Semua orang mempunyai masalah dan dugaan tersendiri. Namun, bukan masalah sahaja yang perlu kita fikirkan, tetapi bagaimana mengatasi permasalahan tersebut. Apa yang penting, kita perlu mengurus masalah itu tanpa mengabaikan tanggungjawab seharian . 

Saya sendiri pengguna Aura 7 Purnama ini. Impak positif selepas penggunaannya adalah saya lebih ceria walaupun berhadapan dengan pelbagai masalah , lebih bersemangat menguruskan perniagaan dan banyak lagi perkara positif yang berlaku tanpa saya sedar :) 

Bagaimana kita mahu mendapatkan keberhasilan selepas menggunakan mandian aura ini ?? 

Ramai yang bertanya , comfirm ke mendapat apa yang dihajati selepas mandi aura ini ?? In shaa Allah, amalkanlah setiap bulan sekali mandian . 

Solat 5 waktu perlu dijaga, perintah Allah dituruti, taat kepada ibu ayah, suami .In shaa Allah, Allah pasti memakbulkannya . 





     

Aura 7 Purnama terdiri daripada 3 botol ( perlu dihabiskan ketiga-tiganya dalam  sekali mandian ) 


Serlah Aura Positif dan seri di wajah dan hati anda :)


MANDIAN AURA SEPERTI 21 KALI LEBIH BAIK DARIPADA MANDI BUNGA !!!!


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved