Penawar Batuk Berlarutan

on Sunday, February 23, 2014

Bismillah ...


Anda mengalami batuk yang berlarutan ? Sudah mencuba pelbagai jenis ubat batuk, namun masih belum sembuh ?? 

In shaa Allah , kami ada produk yang boleh menyembuhkan batuk . Testimoni daripada ibu saya sendiri yang mengalami batuk tanpa henti sejak musim kemarau bermula lagi . Amat kasihan saya kepada ibu saya . 

Lalu saya telah memberikannya sebotol Jus ini kepada ibu saya. Beliau telah meminum 1 sudu sahaja pada setiap pagi. 

Dengan izin Allah, batuk yang dialami semakin berkurangan daripada biasa. Beliau masih lagi mengalami batuk, namun kadar batuk berkurang berbanding sebelum meminum jus ini . 

Semoga Allah SWT menyembuhkan batuk ibu saya dan sesiapa sahaja yang mengalami batuk di kala ini dengan ikhtiar amalan meminum Jus ini ...

Biznillah .. 



Magic BDB Dara RM 39.90 


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved