Magic BDB Dara

on Friday, February 21, 2014

Bismillahirrahmanirrahim ~

Allahuakbar , produk yang ditunggu sekian lama, sudah ada ...


Syukur..Inilah Magic BDB dara , produk khusus untuk merawat pelbagai jenis penyakit kronik seperi kencing manis yang tahap kronik, darah tinggi, kanser payudara , penawar bagi kanser yang memerlukan pembedahan dan sebagainya .



Menariknya ialah, kenalan saya sendiri , pengasas D'spa Maharani Pn Hajjah Norazah Ishak  yang mengasaskan produk ini setelah kajian didapati bahawa tiada lagi produk di Malaysia yang menggunakan DURIAN BELANDA & BUAH BIDARA . 



dan lebih mengujakan saya ialah , saya sendiri yang telah memberikan idea nama produk ini  ^_^


Magic BDB Dara merupakan gabungan DURIAN BELANDA + BUAH BIDARA 


* dibuat dan dikilangkan mengikut tatacara Islam .RM 39.90 sahaja . 

harga pengenalan adalah rm 35 PERCUMA POSLAJU . 



 Durian Belanda mampu mencegah kanser 

Stok telah siap siaga 

Buah Bidara

Promosi RM 35 percuma poslaju 


INFO :

Buah bidara mempunyai nilai nutrisi yg tinggi iaitu vitamin C, carotene, vitamin B kompleks, magnesium, iron, potassium, anti-oksidan bioflavonoids. 

Ia juga kaya bahan aktif phytokimia seperti asid triterpenoids, saponin, alkaloid, dsb. Asid betullinic, sejenis triterpenoid acid yg terdapat dalam buah, daun dan akar bidara adalah bersifat cytotoxic yg boleh membunuh sel kanser secara selektif tanpa mnecederakan sel normal. 

Asid betullinic pokjok bidara menunjukkan pelbagai kesan terapeutik seperti anti-tumor, anti-bakteria, anti-virus, anti-radang, anti-kanser, anti-ulser. Ada beberapa bahan aktif dalam buah dan daun bidara yg menunjukkan ciri anti-kanser.


Bidara dapat meningkatkan kesan terapeutik herba dan ubat lain. Ia banyak digunakan dalam ubat & ramuan herba serta makanan kesihatan masyarakat China. 

Sifat buah bidara sederhana yakni tidak panas atau sejuk kepada tubuh. Ia dapat mengeluarkan tenaga daripada makanan. Oleh sebab itu ia digunakan sebagai tonik memberi tenaga. Ia juga diguna dalam rawatan batuk & sakit tekak, detoksifikasi, mild laxative. 

Ia dapat menguatkan jantung, paru-paru, hati dan buah pinggang. Buah bidara dapat melindungi hati daripada kerosakan olen bahan kimia. Ini dibuktikan oleh ujian klinikal.

KHASIAT DURIAN BELANDA : 

Khasiat buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. 

Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.



Tahukah anda khasiat buah durian belanda ini 1000 kali lebih elok dari membuat kimoterapi. Durian Belanda atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat dari pada terapi kimo. Tapi kenapa kita tidak tahu?

* Magic BDB Dara mempunyai kandungan DURIAN BELANDA  dan BUAH BIDARA *

Sumber: Khasiat Buah Durian Belanda Yang Kita Tak Pernah Ambil Tahu
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved