Smart Coco A + ( Minuman Sunnah)

on Saturday, August 25, 2012



Khasiat : 




Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda / memperbaiki sistem perjalanan darah / Mencantikkan kulit / Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan / Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan / Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak / Menggunakan krimer bukan tenusu .... 


Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba.





TESTIMONI 1  :

Saya mempunyai 2 orang anak yang mangambil peperiksaan UPSR dan PMR. Alhamdullilah kedua-duanya menunjukkan pencapaian yang amat membanggakan, dengan UPSR 5A dan PMR 8A. Saya memberi anak saya minum SmartCoco A+ sejak awal tahun lagi. Walaupun anak saya sibuk terlibat dengan pertandingan bola jaring dan bola baling mewakili sekolah peringkat negeri namun keputusan UPSRnya amat membanggakan saya. Begitu juga anak saya yang berada di tingkatan 3. Asalnya dia hanyalah murid dalam golongan sederhana sahaja. Setelah minum SmartCoco A+, anak saya menunjukkan peningkatan yang ketara, rajin dan tekun dalam pembelajaran.

TESTIMONI 2 :


1. SmartCoco A+ boleh meningkatkan sistem imun kita menjadi cergas dan cerdas unt otak kita terutama kanak-kanak sekolah menjadi rajin belajar tidak terasa letih dan lesu apa yang dialami oleh anak-anak saya. Anak yg pertama semasa di Politeknik (Jurusan Senibina) telah berjaya mendapat diploma yg cermerlang, anak kedua mengambil Degree Arkitek di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia telah mengamalkan minuman Smartcoco A+ ternyata tidak mengalami keletihan di sepanjang pembelajaran beliau setiap hari.


TESTIMONI 3 :

Saya sendiri mengamalkan minuman ini..Amat baik untuk minda dan membekalkan tenaga sepanjang bulan puasa yang lalu...Alhamdulillah..

Aya Hidaya :  019 - 4774705 



HARGA : RM 21


POSLAJU KE SEMENANJUNG : RM 7

HUBUNGI : 019- 4774705 ( CIK AYA )

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved