Penawar Kecemasan

on Tuesday, August 28, 2012

Semasa Hari Raya Kedua lepas , abang saya telah terseliuh ketika menuruni tangga di rumah saya . Beliau turun tangga tersebut dalam keadaan yang amat pantas untuk memberikan kipas angin dan bantal kepada ibu saudara saya yang tidak sihat untuk beliau berehat di bilik bawah rumah saya . Subahanallah, walau beliau terpaksa menanggung kesakitan itu, tetapi pasti Allah telah memberikan pahala kepada beliau .

Saya segera mencari MINYAK KAPAK MAS yang ada di atas meja dan menyapu di kaki beliau yang sakit itu . Beliau masih berasa sakit . Tetapi saya masih menyapunya juga dengan harapan agar cepat pulih untuk terus berhari raya :) 

Alhamdulillah, selang 2 hari , kaki beliau sudah pulih seperti sediakala tanpa perlu mengurut dengan tukang urut atau pun berjumpa dengan doktor . Inilah hikmah penggunaan MINYAK KAPAK MAS ini . Untuk pengetahuan semua, Minyak ini telah di du'akan dengan ayat-ayat ruqyah yang sangat baik digunakan ketika kecemasan . 

Antara Fungsinya ialah : 

1) pening kepala
2) mabuk laut
3) selsema (Kelagaan segera)
4) sakit bisa2 gigitan serangga.
5) terkena air panas
6) terkena minyak panas
7) terkena ekzos motor
8) gatal2 disebabkan resdung di kulit kepala muka dan telinga.(Kelegaan segera)
9) Kanak2 kembung perut (sapu dikaki dan betis bg kanak2 2 tahun ke bawah)
10) sakit gigi (gunakan putik kapas dan sapukan pada gusi dan pada lubang gigi)
11) Lenguh2 betis.
12) kaki kekejangan.
13) Terkena Ganguan ringan (minyak ini dibacakan doa Rukyah)





Harganya cuma RM 9 ,namun khasiatnya MasyaAllah melebihi harga sebotol minyak ini . Dapatkannya segera . Hubungi saya 019- 4774705 untuk mendapatkan minyak kapak yang bagi saya penawar di kala kecemasan :) 


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved