Sakit kepala :(

on Saturday, February 22, 2014

Bismillah....


Cuaca di Malaysia kini amat panas .. Sakit kepala telah menjadi kebiasaan bagi saya ..

Saya tidak akan makan panadol sekiranya sakit kepala..Mujurlah saya telah bertemu dengan cara alternatif untuk menghilangkan sakit kepala . 

Ini penawar saya di kala sakit kepala melanda ....


Air Zam-zam 

Minyak Nyaman Segar Fatihah

Saya akan meminum air zam-zam ..selawat 3 kali dan berniat hajat agar Allah sembuhkan sakit kepala .
dan menyapu mesra minyak nyaman segar Fatihah di kepala. 
Alhamdulillah, dengan izin Allah, sakit kepala akan sembuh ..Terasa lebih nyaman dan segar ...:) 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved