Amalan Pemakanan Terbaik

on Monday, November 14, 2011

Assalam....dan Salam sejahtera Aya ucapkan...
Aya harap semua sihat-sihat bselalu..InshaALLAH..

Hari ni Aya nak kongsi 1 pemakanan HEBTAT,AURA 7 PURNAMA...baru seminggu Aya mengamalkannya,dan ALHAMDULILLAH....sangat berkesan !!!

AURA 7 PURNAMA merupakan kombinasi hebat marine collagen dan Habbatus Sauda...2 elemen terbaik ini mampu menjaga kesihatan kita,mencegah tubuh kita daripada serangan penyakit...

Pasti ramai akan berkata,'Ala..sama je kandungan dengan produk-produk colagen lain...Eh...Tak sama yer...Sama seklai TIDAK SAMA....kenapa yer kawan2?

Ini adalah kerana,aura collagen ini telah idlaunkan dengan ZIKRULLAH & ayat-ayat suci Al-Quran...Bezakan dengan produk lain? Inilah indahnya hidup bersama Islam...Jika rawatan kita,pemakanan kita juga diselitkan dengan elemen ini,pasti ianya dapat menyuburkan roh kita...Mantapkan jasmani kita..InshaALLAH...:)

Aya amalkan aura collagen ini untuk menjaga kesihatan,mencegah daripada penyakit-penyakit kronik dan ingin dapatkan tenaga yang berpanjangan supaya lebih rajin bekerja dan beribadah,..Amin..(semoga termakbul !)

Janganlah anggap jika kita baru berusia awal 20 tahun,tidak perlu menjaga kesihatan diri...Sebaliknya,kita perlu menjaga daripada sekarang...Supaya pabila semakin berusia,semakin kita 'kuat' untuk beribadah kepada ALLAH..ingatlah,bekerja,mencari rezeki juga merupakan IBADAH...:)

SMS TO HOTLINE 019-4774705
Ok,di sini sahaja coretan hari ini..:) Semoga kita semua diberkati oleh Allah swt....

Salam Aura,Salam Perubahan !!!! :)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved