Bagaimana Urusan Pembelian Barangan Lets Gorgeus?

on Monday, July 15, 2013

Pelanggan -pelanggan dan sahabat-sahabat yang saya sanjungi , 

Urusan pembelian atau pertanyaan , anda bolehlah ke Facebook saya untuk respond yang cepat..

Disertakan link FB saya : https://www.facebook.com/aya.hidaya

Atau anda juga boleh komen di setiap post saya...In shaa Allah, jika saya terlepas pandang, anda boleh SMS saya 019- 4774705 bagi pelanggan yang betul-betul comfirm untuk membeli...

Kerjasama anda amat saya hargai, didahului dengan ucapan JazakAllah khairan kathiran...



Semoga dimurahkan rezeki kalian dan dipermudah semua urusan ...Aaminn ..:)







JOM SHOPPING !!! 


^_^ 

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

selamat berbuka puasa


July 21, 2013 at 6:36 PM

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Let's Gorgeus All Rights Reserved